Tuesday, April 19, 2011

Монгол залуучуудын эрхэмлэх 9 зүйл

За хүний өөрийн гэлтгүй хаа ч газар амьдарч ямарч ажил хөдөлмөр эхрхэлж байсан хүн бүрийг дотроо бодож тунгааж явахад илүүдэхгүй гэж орууллаа шүү.

Би туулж өнгөрүүлсэн амьдралаа эргэн харах үед харамсах зүйл гарахгүй байхаар амьдарна. Ингэхийн тулд:

1. Би өөрийн авьяас билгийг нээн илрүүлж нийгэмд зөв байр суурь олно.

2. Би өөрийн бие бялдрыг хөгжүүлж "Эрүүл биед саруул ухаан оршино” гэдэг зарчмыг мөрдлөг болгоно.

3. Би өөрийн мэдлэг боловсролыг дээшлүүлэн хөгжүүлж, мэдээллийг чадварлаг ашиглан эд баялгийг бий болгоно.

4. Би өөрийн иргэний эрх, эрх чөлөөг хамгаалан зогсож, ардчилал, хууль ёсны төлөө тэмцэж амьдарч буй нийгмээ жаргалтай шударга байлгахын төлөө байна.

5. Би өөрөө өөрийгөө, гэр бүлээ тэжээх чадвартай байж айл гэрийн хийморь лундааг эрхэмлэн явна.

6. Ахмадын өмнө өртэй, хойчийн өмнө үүрэгтэй гурван цагийн хэлхээс бид дутагдах гачигдахгүй, зовлонгүй жаргалтай, ариун гэр бүлийг буй болгон авч явна.

7. Эртний түүхт тусгаар Монголын голомтыг сахигч бид бие биедээ нөхөр байж эх орноо хөгжүүлнэ, баяжуулна, хүчирхэг болгоно.

8. Соёл иргэншилт хүн төрөлхтний тасархай бид бусдыг хүндэтгэж, бусдаар хүндлүүлнэ, хүмүүнлэг бүрийг өөрийгөө гэж үзнэ.

9. Байгаль эхийн бүтээгдэхүүн бид байгаль орчиндоо зохицон амьдарна. Би энэхүү эрмэлзлийг биелүүлж энэ дэлхийд мөрөө үлдээж чадваас хэн ч намайг үл дурсана.

Эх сурвалж: Он-толь.com

No comments:

Post a Comment

,,,